Eksamen og standpunkt

Her er nyttig informasjon om eksamen og standpunktvurdering våren 2024.

Gratulerer med Realfagsprisen 2024!

Tobias Pedersen i 3STD vant Realfagsprisen 2024 i hard konkurranse med elever fra andre skoler på Nedre Romerike.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Amanda og Tobias gikk videre til finalen i Realfagsprisen

Prisen er et samarbeid mellom Rotaryklubbene og de videregående skolene på Nedre Romerike.  Fredag før vinterferien ble Bjertnes sine representanter til konkurransen valgt ut i et lokalt arrangement på skolen.

Opprett en digital postkasse

Brev fra skolen og fylkeskommunen kommer raskere frem hvis du har en digital postkasse.

Takk for besøket!

Torsdag 8. februar var det åpen skole for 10. klassinger med foresatte. Det var fint å se så mange innom og få snakke med så mange kommende elever på videregående skole. Vi håper dere tar kontakt hvis det er noe mer dere lurer på.

Samefolkets dag

Samefolkets dag ble fint markert på Bjertnes 6. februar.

Desember på Bjertnes

Det nærmer seg jul og julestemningen og juleaktivitetene er på topp i klasserom og fellesarealer.

Kan man lære økonomi og samtidig ha det gøy?

Elevene på Vg2 Salg, service og reiseliv var på besøk i Norges Banks Kunnskapssenter for å utforske det interaktive rollespillet Horisont.

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.